2013. augusztus 21.

Kanyargós út

A Beadwork magazin 2011 őszi számában jelent meg Jann Christiansen Winding Path - Kanyargós út - karkötője. Könnyű minta, kezdők is bátran megpróbálkozhatnak vele. Nekem inkább az jelentett kihívást, hogy az üzlet hatalmas kínálatából összeválogassam a nekem tetsző színeket. Az eredeti után egy francia blogon találtam egy nagyon tetszetős változatot. Hasonló földszínekből - japán és cseh gyöngyökből - képzeltem el a magamét. Rögtön két színváltozatot is készítettem. Kíváncsi lennék, hogy mutatna bronz gyöngyökkel vagy ezüstben és feketében...

15 megjegyzés:

  1. Hát ez így hihetetlenül elegáns lett, ügyes vagy! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépek! Én arra lennék kíváncsi miylen lenne szürke-fehér kombinációban!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szerintem nagyon szép, finom színpár! biztos nagyon jól mutatna :)

      Törlés
  3. Nagyon szép lett ez a kombináció!

    VálaszTörlés
  4. Tetszenek ezek a színek és formák is, nagyon finomak.....irigyellek a türelmedért, az apró , pici gömböcskék fűzéséért! Próbálkoztam már én is, de nem ment!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. egy ilyen kis karkötőt 2-3 óra alatt készítettem el, de gyakorlottabbak biztosan sokkal hamarabb megcsinálnák :)

      Törlés
  5. Egyszerűen lenyügöző.... gyönyörű....Most még tiltakozom, a gyöngyök ellen, így sincs már hely lassan a hóbórtjaimnak.../tudom kevés helyen elférnek/
    Gratulálok!!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nálam is csak egy kis kitérő ez a gyöngyfűzés, megtetszett néhány ékszer, és kíváncsi voltam, el tudom-e készíteni magamnak :)

      Törlés
  6. Kanyargós utak is vezetnek valamerre:)) végig kell menni rajtuk.
    Komoly elegáns viselhető karkötők, gratulálok!

    VálaszTörlés
  7. Szepseges.:) Nagyon tetszenek a szinek...ez az atmenet...:)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szép! Finom kis színei vannak, szeretem, ha egy ékszer ilyen kis alkalmazkodó!

    VálaszTörlés
  9. Jucus, sokoldalú kis karkötő lett, azóta is az egyik kedvencem :)

    VálaszTörlés

Örülök, hogy meglátogattál. Köszönök minden megjegyzést.